P a m i ę t a j

Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać.

— Walt Disney

Obserwatorzy

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Z poślizgiem ...

... tak , wszyscy już chwalili się swoimi świątecznymi pracami ! Ja oglądałam , podziwiałam , wzdychałam jakie cudne... a moje dopiero teraz ujrzą światło dzienne . Wszystkie wysłane , pewnie już doręczone do adresatów , może sprawiły choć troszkę radości 


















Dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem .
Witam serdecznie nowe obserwatorki i komentujace

6 komentarzy:

  1. O jakie piękne i jak ilość:) co jedna to ładniejsza bardzo ciekawe te choineczki z guziczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne Mireczko, ale pierwsza jest najjjjjjjjjjjjjjjjjjjj i jest moja :)))))))

    Życzę Ci zdrowych i radosnych
    Świąt Bożego Narodzenia
    Niech będzie to czas spędzony z tymi,
    których kochasz.
    Niech wszystko to co nieistotne
    przestanie mieć znaczenie,
    a to co w życiu naprawdę wartościowe
    na zawsze zawładnie Twoim sercem...

    OdpowiedzUsuń

  3. Niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru
    Przyniesie Wam spokój i pogodę.
    Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia
    Żyje własnym pięknem,
    A Nowy Rok obdaruje Was
    Pomyślnością i szczęściem.
    Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia
    Niech spełniają się wszelkie Wasze marzenia.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słówko >>>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...