P a m i ę t a j

Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać.

— Walt Disney

Obserwatorzy

poniedziałek, 24 października 2016

Mochila bag

Przegladając internet natknęłam się na worki (torby) wykonane metodą tapestry crochet, po naszemu metoda gobelinowa/kilimowa .Polega ona na szydełkowaniu półsłupkami kilkoma kolorami włóczki , prowadząc w tym momencie  niepotrzenbe nitki wewnątrz robótki.
Worki takie wykonują kobiety z Kolumbii i Wenezueli link
   Worek wykonałam dla wnuczki Mai




Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny

21 komentarzy:

  1. Mireczko torba rewelacyjna, a kolorki cudne :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolory, torba fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zdolniacha ta moja mamusia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ło matulu... ależ to jest piękne. I z jaką precyzją wykonane! Mistrzostwo świata :)Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, zdolniacha z Ciebie Mireczko :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wnusia musi być bardzo dumna że ma tak zdolną babcię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna torba i jak świetnie dobrana kolorystyka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyszła ta torba, klimatyczna, meksykanska… widziałam więcej taki w necie, chyba muszą być na topie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słówko >>>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...