P a m i ę t a j

Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać.

— Walt Disney

Obserwatorzy

niedziela, 15 czerwca 2014

Firmowe logo

Zostałam poproszona o wykonanie pracy - logo firmowe .
Jest to firma duńska , wypożyczalnia żaglówek a na jej logo składają się : 
żaglówka , morze (jezioro) i napis. 
Tak sobie poradziłam





                         

Praca otrzymała rameczkę ale fotek z nią niestety nie zdążyłam zrobić .
Dziękuję za miłe komentarze 
Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających

28 komentarzy:

  1. Poradziłaś sobie Miruś wspaniale- zdolna z Ciebie dziewczynka :) Tylko póki co to usuń z bloga te płatki śniegu, bo zaraz będzie pierwszy dzień lata, a zima już była, hihi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haneczko ! Spadające płatki już dawno bym usunęła ale kurka , jak to zrobić ? Nie wiem ...

      Usuń
    2. Usunęłam śnieg , dobra jestem ... hi hi hi ...

      Usuń
    3. Wiedziałam, że sobie poradzisz :))))))))))))

      Usuń
  2. Wspaniała praca:)
    Gratuluje wykonania i pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW , rewelacja podziwiam kunszt

    OdpowiedzUsuń
  4. No pięknie, pięknie :) I od razu czuć wakacje w powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG, this it soooo adorable !!!!! You put so much work on this one with all these little stitches..... it turned out fantastic !! I totally love it !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lindo, perfeito trabalho!! Parabéns!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znakomicie sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mistrzostwo w pełnej okazałości !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. superowo, przeurocza łódeczka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka jest rewelacyjna. Prawdziwy obrazek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakieś hopki sie robią. A komentarz - łomatko, to jest cudne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Mi fiksował u ciebie , tobie u mnie , czyli remis

      Usuń
  12. Lindo trabalho de muito bom gosto ,adorei.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastycznie sobie poradziłaś, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słówko >>>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...