P a m i ę t a j

Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać.

— Walt Disney

Obserwatorzy

czwartek, 31 maja 2012

Kartkowanie

Powstały karteczki : jedna na urodziny mojej synowej i dwie ślubne .
              Do tej z dzieciaczkami dziurki zrobiłam sama . Obrazek z dziećmi znalazłam w necie , tak bardzo mi się podobał , że postanowiłam go podziurkować i stworzyłam w ten sposób wzór do haftu matematycznego .
Motyw samochodu już kiedyś robiłam ale temu dałam inną oprawę 















Pozdrawiam wszystkich  odwiedzających !!!

7 komentarzy:

  1. Ale się Mireczko napracowałaś - śliczne karteczki, a dzieciaczki mnie rozśmieszyły :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, ale świetny pomysł z tą karteczką ślubną i bobaski też słodziuchne :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta druga z maluchami jest najładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne karteczki, mnie najbardziej przypadła do gustu ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kartki, a bobaski pozytywnie rozbrajające :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słówko >>>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...