P a m i ę t a j

Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać.

— Walt Disney

Obserwatorzy

sobota, 25 lutego 2012

Zielono mi ...

"Zielono mam w głowie i fiołki w niej kwitną,
Na klombach mych myśli sadzone za młodu,
Pod słońcem , co dało mi duszę błękitną
i które mi świeci bez trosk i zachodu.

      Obnoszę po ludziach mój śmiech i bukiety .
      Rozdaję wokoło i jestem radosną
      wichurą zachwytu i szczęścia poety
      co zamiast człowiekiem , powinien być wiosną . "
       
                                                        K. Wierzyński

  " Zielono mi " to hasło wyzwania  w  na które powstał pantofelek w odcieniach zieleni . Właścicielka bucika (czyt. Kopciuszek) znaleziona , pasuje jak ulał . Oto on :





5 komentarzy:

  1. Super bucik :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jakie to oryginalne! świetny bucik :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapgangu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, prosimy o dopisanie adresu e-mail do udziału w rozdawnictwie. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał -już na oko widzę ,że to mój rozmiar-bucik jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Orginalny pomysł, nie ulega wątpliwości- pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słówko >>>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...