P a m i ę t a j

Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać.

— Walt Disney

Obserwatorzy

czwartek, 13 października 2011

Marzeń o kolczykach ciąg dalszy

Podobało mi się  krzyżykowanie kolczyków i tak powstały  następne . Kolejne  pojawię się niebawem . Pomysł na nie zaczerpnęłam z "Haftów polskich" , gdzie było wszystko pięknie wyjaśnione . Kolczyki haftowałam 3 nitkami muliny  z "Ariadny " na kanwie 54o/10cm. Wystroiłam w nie córkę i siostrzenicę .




                Dziękuję za pozostawione komentarze i nieskromnie poproszę o jeszcze !

13 komentarzy:

  1. następne śliczne kolczyki a te pudełeczka superowe wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochana szalejesz kolczykowo i jakie one śliczniutkie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolorowe, i witam w blogowym swiecie

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kolczyki:) dziękuję za odwiedziny i miły komentarz:) Zapraszam częściej:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na kolczyki, pierwszy raz takie widzę. Pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne! szczególnie te wrzosowe ;o) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj!Piękne kolczyki!Takich jeszcze nie widziałam:)Super.Pozdrawiam ciepło i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za udział w moim Candy :))) Te kolczyki są super, na taki pomysł jeszcze nie wpadłam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje dziewczyny ! Wzór na kolczyki znalazłam w jakiejś gazetce robótkowej , to nie mój wymysł

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na kolczyki:) Mnie też nie przyszłoby do głowy, że można je wykrzyżykować:D Zdradzisz jak to zrobić? Tzn. jak je zszyć i wykończyć? Może jakiś tutorial?

    OdpowiedzUsuń
  11. Tutaj poczytasz o zabawie z niteczkami w słoiku:D
    http://cyberjulka.blogspot.com/2011/08/totally-useless-sal-tusal-zapisy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne są te kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cuda. Powtórzę się - śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słówko >>>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...